Utomhus

Ja vi trotsar alla väder och är ute väldigt mycket. Fast jag har insett att nu när det varit ganska mycket regn så måste fler regnställ och stövlar inhandlas. Lina går helst till lekparken, Yones mot parkeringen och Yacob är helst kring huset. Detta gör att man själv får springa som en galning åt alla olika håll. Selma och Leila sliter duktigt på sparkcyklarna och hinner med många varv runt området per dag.

Idag var jag på utvecklingssamtal med Leila. Hon är som vi redan visste, glad, trygg och harmonisk. Hon gillar både att leka själv och i grupp. Hon har senaste tiden blivit duktig på att skriva bokstäver och kan skriva sitt namn. Till hösten flyttar hon över till storbarnsavdelningen Kotten.

Jag fortsätter träna och äta rätt och jag känner mig stark och pigg. Så härlig känsla!

Idag i trädgården. Bästa bästa barnaskara!

Kul att sitta i leksakslådan!

Kusinerna har varit här i helgen och så här mysiga sovkompisar hade jag 💕

Vi firade även goungen Samir som just fyllt 1🎂
Till top