Höst

Nu känner man verkligen att hösten är här på riktigt! Minusgraderna smyger fram på nätterna och mörkret är tillbaka. Ändå har vi fantastiskt fina och soliga dagar, det har verkligen varit en riktigt bra höst! Bloggen har verkligen blivit lite bortglömd i allt vardagspussel. Jag försöker fortsätta hålla fokus på min träning och kost. Det är inte alltid lätt men jag vill behålla den här känslan, jag mår verkligen bra nu! Ska bara försöka få ordning på min vänstra höft som jag har besär med. Har iallafall hittat en riktigt bra sjukgymnast nu så jag har höga förhoppningar om att det ska bli bra.

I helgen hade vi kusinbesök från Sundsvall. Roligt men intensivt som alltid. Vi har också fått mysa med minstingen i kusinskaran, lilla Maya. Selma och Leila går på sina aktiviteter. Selma på innebandy och Leila på gympa. Båda tycker det är väldigt kul! Trillsen fortsätter att ge oss gråa hår. Dom är väldigt intensiva men även väldigt roliga! Mycket mer ord kommer nu och man märker att dom förstår vad man säger.

Jag har under senaste gruppttäffen på Iksu fått i uppdrag att varje dag belysa 3 positiva saker som hänt under dagen. Även 3 saker att vara tacksam för, så delar jag med mig av dagens reflektion...

Positivt: 
1) Jag hade en trevlig temadag på jobbet
2) Det gick bra vid hämtningen på dagis
3) Alla barn är nyduschade och rena

Tacksam:
1) För att ha en fantastisk make som sliter hårt varje dag för sin familj så vardagen går ihop.
2) Att jag är frisk.
3) Över mina 2 finaste vänner som jag har privilegiet att få träffa ofta trots allt som ska hinnas med i vardagen.

Samir och Yacob kollar in flygplanet

Bästiskussarna i solen!

Har varit hos frissan, klippt och slingat!

Selmas skolfoto

Maya-mys

3 generationer ❤
#1 - - Sofia:

Älskar också våra tjejkvällar! Fina bilder på er alla. Snygg frisyr!

Till top