Dubai forts...

Vi gör så mycket här nere! Har blivit 2 aktiviteter per dag så nu såhär efter en vecka så börjar jag känna mig lite trött 😉 Fast om det inte var för att jag längtar så efter mina småttingar så skulle jag kunna stanna en vecka till! Vi har hunnit med ännu en strand, vattenland, bedök på Dubai Mall, olika parker mm. Finns så mycket att göra här och är verkligen ett perfekt resmål för barn.

Akvarium inne i Dubai Mall

...och vattenfallet i samma galleria.

Underbar strand 🌞

Poolområdet på husets gård

Wild Wadi vattenpark framför burj al arab.

Mer vattenpark...

Å ännu mer!

Mushrif park 

Små miniatyrhus från olika länder 

Trampat runt på cykel i Creek Park

Vi har sett vackra marinan...

...och ätit chokladvåfflor!

Utsikten från solstolen vid poolen

#1 - - Johanna:

Har verkligen blivit sugen på att åka dit efter alla dina bilder, ser ut att vara ett väldigt roligt resmål!

Till top