Morsdag

Idag blev det sommar! Måste ha varit drygt 20 grader varmt idag. Jag blev uppvaktad av Selma och Leila med paket och kort. Leila har pärlat ett så fint armband och Selma skrivit ett fint kort. Trillsen uppvaktade mamman med att vakna vid 06.10! Oftast brukar vi ju få sova till typ 07 iaf... Jag och trion klädde oss och åt frukost, sen cyklade vi iväg emot coop. Det var endast vi och pensionärerna där vid 08 😀. När vi sen var hemma igen satt pappan och åt frukost medan storasyster Leila fortfarande sov. Själv uppvaktade jag min fina mamma med kroppskräm från Rituals, doftar ljuvligt. Vet inte vad jag gjorde utan mamma, som hon ställer upp för oss. Inga gåvor kan vara nog! 😙

Selma hade första hemma fotbollsmatchen för säsongen. Jag och en annan mamma var fikaansvariga och stog och sålde för att få in pengar till lagkassan. Det gick bra för tjejerna, vinst mot Sävar!

Mitt fina armband 💙

Tidig morgon på coop!

Vårt körsbärsträd blommar nu så fint!
Till top