Helgsysselsättning

Vad ska man hitta på för barnvänligt på helgerna? Nu när det börjar vara lite ostadigt väder så vill man kanske inte alltid hänga i nån lekpark. Vi har varit på hamnmagasinet, på skapande lördag, nu 2 veckor i rad. Verkligen ett perfekt tidsfördriv på lördagar. Barnen tycker det är superkul och det finns nåt för alla oavsett ålder. Jag måste ändå försöka komma på något nytt, behöver miljöombyte! Idag har vi varit hemma och röjt lite, välbehövligt men barnen började nästan klättra på väggarna till slut. Gav med mig och laddade hem Pokemon go till stortjejerna. Selma vill att vi ska vara ute hela tiden nu! Vill inte att hon går ut själv med telefonen så det lär bli många promenader för mig nu också 🖒

På hamnmagasinet
Var och klippte mig i fredags. Fick också äntligen färga över de solblekta slingor som jag haft. Jättenöjd blev jag!
2 av mina prinsar. Yones är ju så lik pappa!
Fick en fin utmärkelse på Vårdförbundets årsstämma. Blomma, diplom och 5000 kr. Tackar!
GRATTIS till Johan, Johanna och Astrid som fick en ny familjemedlem i en liten gosse i fredags. Nu längtar jag efter att få träffa dom!
Till top